În lumea marketingului, mai mare nu este întotdeauna mai bun. Poate că ați decis să vă externalizați serviciile de marketing, dar ce tip de agenție ar trebui să alegeți? Multe business-uri aleg să se bucure de servicii de acest fel pentru a-și ușura drumul spre succes, pentru a avea o prezență mai mare în social media sau pentru a avea acces la instrumente noi și relevante de marketing. De multe ori, este tentant să lucrați cu o instituție mare, mai ales dacă sunteți sau aveți o companie mare. Cu toate acestea, alegerea unei agenții de marketing foarte impunătoare pentru afacerea pe care o dețineți nu este întotdeauna răspunsul. O serie de factori sugerează că instituțiile mai mari oferă o experiență mai puțin personalizată decât cele mai mici, așa că o idee foarte bună poate fi să te concentrezi pe acestea cât de mult poți pentru a avea soluții cât mai aplicate pe nevoile business-ului tău.
Furnizează servicii
personalizate
Este ușor să cădeți în capcana de a vă gândi că doar marile agenții de marketing au resursele necesare pentru a gestiona marketingul, însă acest lucru nu este atât de adevărat. Un element cheie pe care multe instituții mici se străduiesc să îl ofere este o abordare personalizată. Atenția personală înseamnă că îi cunoașteți pe toți cei care lucrează pentru clienții dumneavoastră, că știți bine echipa, că puteți construi relații puternice între membrii acesteia și că aveți o agenție care își ia timp pentru a înțelege foarte bine afacerea din interior spre exterior. Acest lucru este foarte important pentru cei de la Remote Marketing, o agenție Google Adwords, pentru că ei sunt mereu disponibili să vă răspundă la întrebări ori de câte ori aveți o neclaritate sau o cerin
Îmbunătățiți-vă
afacerea
Agențiile mai mici vă văd ca pe cel mai mare și important client. Succesul companiei este cu atât mai important pentru agențiile mai mici, deoarece acestea doresc să vă mențină afacerea în funcțiune, să vă construiască reputația și să vă ajute să obțineți rezultate. Ei își doresc clienți fericiți care vor continua să revină la ei și care vor face recomandări și celorlalți. Deveniți un client valoros cu o agenție mai mică și nu vă veți mai pierde într-o mare de alți clienți ale căror nevoi pot fi mai presante decât ale companiei dumneavoastră. În timp ce tuturor agențiilor le pasă de succesul clienților lor, agențiile mai mici pot oferi un nivel mai ridicat de implicare, deoarece succesul brand-ului este legat de al lor.
Adaptabile și
flexibile
Agențiile mai mici
au adesea procese de aprobare și de luare a deciziilor mai puțin complexe,
deoarece factorii de decizie pot fi implicații personale. În calitate de
client, veți beneficia de viteză și flexibilitate suplimentare. Agențiile mai
mici vor urmări cu atenție pulsul, revizuind în mod regulat analiza și
reacționând atunci când apar probleme.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu